Ingyen szállítás
Raktáron
14 napos visszaküldés
Termékleírás
További Fűzős félcipők
A Bugatti márkáról
A bugatti márka története 1928-ban kezdődött, amikor a mai tulajdonos nagyapja a németországi Schwelm városában megalapította a Johann Müller cipőgyárat. A brand népszerűségre évről-évre nőtt, így egy nagyobb gyárba kellett költözniük. A vállalat vezetését később átvette Müller unokája, így a mai napig családi kézben tudott maradni. A jelenlegi nevét csupán pár évvel aztán vette föl a márka – elsősorban azért döntöttek a bugatti mellet, mert minden nyelven könnyen kiejthető, így ez a külföldi vásárló számára sem fog gondot jelenteni.
A bugatti magát „The European Brand“-ként, vagyis európai márkaként jellemzi. Ezzel is azt akarják kifejezni, mennyire büszkék arra, hogy európaiként alkothatnak és árulhatnak minőséget. Mivel az általuk kínált termékekhez nívós nyersagot használnak fel, és nagyon ügyelnek a részletek kidolgozása, ezért nem meglepő, hogy a prémium árkategóriás brandek közé sorolandók.
A fő profiluk még mindig a cipőgyártás, de már kaphatók férfi és női ruhák, kiegészítők, valamint táskák is. Ezeknél a daraboknál is elsődleges szempont a minőség és színvonal megtartása.
A darabok szinte mindig a kifinomult, elegáns, illetve sportos elegáns vonalat követik, így sokan választják a bugattit, ha egy hivatalos vagy különleges eseményre keresnek ruhadarabot vagy lábbelit. A cipők terén szinte minden fajta megtalálható. Bakancsok, csizmák, sneakerek és papucsok közül egyaránt válogathatunk. Ami a stílust illeti, a bugatti tudatosan az érettebb korosztályt célozza meg – így a fiatalok nem igazán tudnak azonosulni a branddel.