Bourjois Volume Glamour tömegnövelő szempillaspirál árnyalat 71 Black Serum 7 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Bourjois Volume Glamour tömegnövelő szempillaspirál árnyalat 71 Black Serum 7 ml. Bourjois Volume Glamour a legjobb ár. Bourjois
Bourjois Volume Glamour tömegnövelő szempillaspirál árnyalat 71 Black Serum 7 ml

További Szempillaspirálok

Bourjois
2 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 430 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 430 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
2 430 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Maybelline
1 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Gosh
3 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Artdeco
4 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Estee Lauder
8 140 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Pierre René
7 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Delia Cosmetics
1 390 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Collistar
5 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lancome
7 530 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Helena Rubinstein
10 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lancome
8 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Bourjois márkáról

A Bourjois márka története 1863-ban kezdődött. Egy párizsi színész, Joseph-Albert Ponsin saját lakásán készített sminktermékeket a színész társainak. Első terméke egy vastag, krémes termék volt, amit a szájra és pirosítóként is használtak. A vállalat vezetését átvette Alexandre-Napoléon Bourjois, aki mindig igyekezett a legjobb minőséget, és széles választékot kínálni a hölgyeknek. 

Rövidesen már nem csak a színházakban, hanem a nők mindennapjaiban is jelen volt a Bourjois. Megjelent az első púder, majd az első pirosító is. A hölgyek a rizspor szerű púdert nagyon szerették, hiszen a kor elvárásai szerint világosította a bőrüket. Bourjois továbbfejlesztette a márkát, és nemzetközileg is elérhetőek lettek a termékek. Később már nem csak sminkek, hanem parfümök is bekerültek az állandó kínálatba. Megkörnyékezték az amerikai piacot is, és 1928-ban ide is megérkezett az Evening in Paris nevű illat. Szegfű, jázmin, írisz és szantálfa jegyek tették ezt a terméket olyan különlegessé. 

A kis kerek dobozok, amelyekben a Bourjois produktumok megjelentek még ma is jellegzetesek. A márka mindig a csinos és sikeres hölgyek életstílusát tartja szem előtt. A termékek azért olyan kompaktak, hogy a vásárlók kézitáskáiban kényelmesen elférjenek, és, hogy a nap folyamán minden gond nélkül fel tudják frissíteni a sminkjüket. 

A Bourjois jelenlegi egyik legnépszerűbb terméke a folyékony rúzs, ami a Rouge Edition Velvet nevet viseli. Rengeteg színben érhető el, viselése nagyon kényelmes és hosszantartó. A Bourjois Healthy Mix alapozó és korrektor szintén rendkívül sikeres, és majdnem minden árnyalatban kapható.