Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml . Bourjois Masculin Black Instant a legjobb ár. Bourjois
Bourjois Masculin Black Instant eau de toilette férfiaknak 112 ml

További Eau de toilette

Dunhill
7 690 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
25 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Karl Lagerfeld
7 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Antonio Banderas
9 340 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jacques Bogart
5 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Chanel
20 950 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Avon
4 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Diesel
15 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bvlgari
10 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Azzaro
3 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dunhill
6 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Trussardi
6 930 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Salvador Dali
3 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Trussardi
9 810 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Etienne Aigner
8 540 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Calvin Klein
8 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Antonio Banderas
4 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Axe
1 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bruno Banani
5 230 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Penhaligon's
21 100 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Bourjois márkáról

A Bourjois márka története 1863-ban kezdődött. Egy párizsi színész, Joseph-Albert Ponsin saját lakásán készített sminktermékeket a színész társainak. Első terméke egy vastag, krémes termék volt, amit a szájra és pirosítóként is használtak. A vállalat vezetését átvette Alexandre-Napoléon Bourjois, aki mindig igyekezett a legjobb minőséget, és széles választékot kínálni a hölgyeknek. 

Rövidesen már nem csak a színházakban, hanem a nők mindennapjaiban is jelen volt a Bourjois. Megjelent az első púder, majd az első pirosító is. A hölgyek a rizspor szerű púdert nagyon szerették, hiszen a kor elvárásai szerint világosította a bőrüket. Bourjois továbbfejlesztette a márkát, és nemzetközileg is elérhetőek lettek a termékek. Később már nem csak sminkek, hanem parfümök is bekerültek az állandó kínálatba. Megkörnyékezték az amerikai piacot is, és 1928-ban ide is megérkezett az Evening in Paris nevű illat. Szegfű, jázmin, írisz és szantálfa jegyek tették ezt a terméket olyan különlegessé. 

A kis kerek dobozok, amelyekben a Bourjois produktumok megjelentek még ma is jellegzetesek. A márka mindig a csinos és sikeres hölgyek életstílusát tartja szem előtt. A termékek azért olyan kompaktak, hogy a vásárlók kézitáskáiban kényelmesen elférjenek, és, hogy a nap folyamán minden gond nélkül fel tudják frissíteni a sminkjüket. 

A Bourjois jelenlegi egyik legnépszerűbb terméke a folyékony rúzs, ami a Rouge Edition Velvet nevet viseli. Rengeteg színben érhető el, viselése nagyon kényelmes és hosszantartó. A Bourjois Healthy Mix alapozó és korrektor szintén rendkívül sikeres, és majdnem minden árnyalatban kapható.