Bourjois Contour Clubbing vízálló szemceruza árnyalat 56 Blue It Yourself 1,2 g

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Bourjois Contour Clubbing vízálló szemceruza árnyalat 56 Blue It Yourself 1,2 g. Bourjois Contour Clubbing a legjobb ár. Bourjois
Bourjois Contour Clubbing vízálló szemceruza árnyalat 56 Blue It Yourself 1,2 g

További Szemceruzák

Bourjois
1 670 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
1 670 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bourjois
1 670 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
NYX Professional Makeup
680 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
8 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Givenchy
6 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
NYX Professional Makeup
680 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
8 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Gucci
10 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
L'Oréal Paris
1 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
5 470 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
7 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dermacol
1 320 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
NYX Professional Makeup
740 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
NYX Professional Makeup
1 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Clarins
4 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Claudia Schiffer Make-Up
4 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Clinique
5 950 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
NYX Professional Makeup
680 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
L'Oréal Paris
1 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Bourjois márkáról

A Bourjois márka története 1863-ban kezdődött. Egy párizsi színész, Joseph-Albert Ponsin saját lakásán készített sminktermékeket a színész társainak. Első terméke egy vastag, krémes termék volt, amit a szájra és pirosítóként is használtak. A vállalat vezetését átvette Alexandre-Napoléon Bourjois, aki mindig igyekezett a legjobb minőséget, és széles választékot kínálni a hölgyeknek. 

Rövidesen már nem csak a színházakban, hanem a nők mindennapjaiban is jelen volt a Bourjois. Megjelent az első púder, majd az első pirosító is. A hölgyek a rizspor szerű púdert nagyon szerették, hiszen a kor elvárásai szerint világosította a bőrüket. Bourjois továbbfejlesztette a márkát, és nemzetközileg is elérhetőek lettek a termékek. Később már nem csak sminkek, hanem parfümök is bekerültek az állandó kínálatba. Megkörnyékezték az amerikai piacot is, és 1928-ban ide is megérkezett az Evening in Paris nevű illat. Szegfű, jázmin, írisz és szantálfa jegyek tették ezt a terméket olyan különlegessé. 

A kis kerek dobozok, amelyekben a Bourjois produktumok megjelentek még ma is jellegzetesek. A márka mindig a csinos és sikeres hölgyek életstílusát tartja szem előtt. A termékek azért olyan kompaktak, hogy a vásárlók kézitáskáiban kényelmesen elférjenek, és, hogy a nap folyamán minden gond nélkül fel tudják frissíteni a sminkjüket. 

A Bourjois jelenlegi egyik legnépszerűbb terméke a folyékony rúzs, ami a Rouge Edition Velvet nevet viseli. Rengeteg színben érhető el, viselése nagyon kényelmes és hosszantartó. A Bourjois Healthy Mix alapozó és korrektor szintén rendkívül sikeres, és majdnem minden árnyalatban kapható.