Bodyk Triumph WILD ROSE SENSATION

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
75B

Termékleírás

Bodyk Triumph WILD ROSE SENSATION Fekete Kapható női méretben. 75B Női Fehérnemű Bodyk
Bodyk Triumph WILD ROSE SENSATION

További Body

Triumph
44 709 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Pieces
11 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Katrus
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
JETTE
23 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
23 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
19 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
23 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur Gold
8 290 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
20 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
20 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Guess
18 735 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Etam
18 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
23 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
24 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
24 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
24 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
23 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
19 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.