Törtfehér brazil bugyi Tempting Lace Brazilian String

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Ez a csábító Triumph brazil fazonú tanga a Tempting Lace kollekcióból láthatatlan marad a ruhák alatt, nélkülük pedig vonzza a tekinteteket! A tökéletes összhatásért viseld együtt a Tempting Lace melltartókkal! Lapos varratokkal és szegélyekkel.
Törtfehér brazil bugyi  Tempting Lace Brazilian String

További Bugyik

Triumph
6 567 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
15 229 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-28%
Tommy Jeans
9 390 Ft 6 790 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Tommy Jeans
6 790 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Sloggi
21 399 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
4 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Sassa
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sloggi
23 049 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
6 415 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-18%
Tommy Hilfiger
4 090 Ft 3 390 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Sassa
1 890 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Mustang
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Mustang
3 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Dorina
6 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.