Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT Fehér Kapható női méretben. 75C,75D,80C,85C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

További Melltartók

Triumph
22 019 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 629 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 087 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
9 839 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-20%
Nuance
15 990 Ft 12 792 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Nuance
13 990 Ft 11 192 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
10 503 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-20%
Nuance
16 990 Ft 13 592 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Nuance
11 990 Ft 9 592 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Nuance
16 990 Ft 13 592 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
11 815 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-20%
Nuance
9 890 Ft 7 912 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Petite Fleur
14 990 Ft 11 992 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-10%
Magic Bodyfashion
6 990 Ft 6 291 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Fila
8 390 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Playtex
11 359 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sassa
6 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.