Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
90F

Termékleírás

Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION Fekete Kapható női méretben. 90F Női Fehérnemű Kicsinyitők
Kicsinyitők Triumph INFINITE SENSATION

További Melltartók

Triumph
18 103 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 019 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
20 579 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
19 735 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
17 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DKNY
7 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-20%
Lascana
15 990 Ft 12 792 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
11 159 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-10%
LingaDore
13 990 Ft 12 591 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-20%
Hunkemöller
11 490 Ft 9 192 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.