Futócipők Puma NRGY STAR

28 809 Ft 25 928 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Futócipők Puma NRGY STAR Fekete Kapható férfi méretben. 39,40,41,42,43,44,45,46 Férfi Cipők Futócipők
-11%
Futócipők Puma NRGY STAR

További Teremcipők

-17%
Adidas
25 928 Ft 21 607 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Nike
26 339 Ft 19 754 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
29 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Nike
26 339 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
21 607 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Columbia
37 034 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Onitsuka Tiger
37 620 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Columbia
37 034 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lotto
5 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Reebok Sport
46 282 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
23 940 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.