Essentials Logo Crew

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo Crew férfi pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo Crew

További Belebújós melegítőfelsők

Puma
20 150 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
24 360 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
30 240 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
32 300 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
24 190 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Puma
19 950 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
22 484 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Geographical Norway
14 405 Ft 12 347 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Champion
19 727 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
75 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Blend of America
8 000 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
-21%
VANS
29 629 Ft 23 703 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
G-Star Raw
33 317 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
15 048 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Columbia
21 790 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
VANS
18 525 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
47
24 590 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
VANS
18 515 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
24 074 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lonsdale
18 476 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.