Bodyk Triumph AMOURETTE 300

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bodyk Triumph AMOURETTE 300 Fekete Kapható női méretben. 75B,75C,75D,80B,80C,85B,85C,90C,80D,85D,90D,80E Női Fehérnemű Bodyk
Bodyk Triumph AMOURETTE 300

További Body

-21%
Triumph
32 659 Ft 26 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-30%
JETTE
23 990 Ft 16 793 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-10%
JETTE
23 990 Ft 21 591 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Guess
18 191 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-30%
JETTE
23 990 Ft 16 793 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
JETTE
23 990 Ft 19 192 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-10%
Lascana
24 990 Ft 22 491 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Lascana
15 990 Ft 12 792 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
JETTE
23 990 Ft 16 793 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
JETTE
20 990 Ft 16 792 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Nuance
10 990 Ft 8 792 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Lascana
19 990 Ft 13 993 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Lascana
19 990 Ft 13 993 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Lascana
19 990 Ft 13 993 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Pieces
11 575 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Katrus
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-37%
Pops
37 390 Ft 23 590 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Figl
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Nife
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.