Bevásárló szatyrok / Bevásárló táskák Love Moschino JC4006

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Bevásárló szatyrok Bevásárló táskák Love Moschino JC4006 Fekete Kapható női méretben. Egy méret Női Táskák Bevásárló szatyrok Bevásárló táskák
Bevásárló szatyrok / Bevásárló táskák Love Moschino JC4006

További Válltáskák

Love Moschino
51 439 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Love Moschino
88 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Verde
15 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-12%
Moony Mood
16 667 Ft 14 813 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Moony Mood
18 521 Ft 16 667 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Desigual
23 031 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lancaster
22 629 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Mac Douglas
58 886 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Verde
16 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Moony Mood
18 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
80 249 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-12%
Moony Mood
16 667 Ft 14 813 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Airstep / A.S.98
106 989 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Betty London
13 824 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
66 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Nanucci
15 429 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Betty London
20 366 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lancaster
30 859 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Betty London
22 629 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
26 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Love Moschino márkáról

A Love Moschino a világszerte elismert luxusmárka, a Moschino almárkája. A Moschino márkát 1983-ben Franco Moschino alapította, a Love Moschino pedig 1986-tól létezik, bár 2008-ig Moschino Jeans néven futott.

A férfi az iskola mellett illusztrátorként dolgozott, és annyira tehetségesnek bizonyult, hogy még Gianni Versace is felfigyelt rá, és felkérte őt, hogy dolgozzon a kampányain. A divatházat otthagyta, és ekkor jött létre a Moschino. Az első bemutató hihetetlen nagy sikert aratott, a közönség áradozott az őrült, színes és játékos dizájnokról. Természetesen a hírnév magával vonzotta az ellenségeket is, hiszen a szakmabeliek nem nézték jó szemmel, hogy ilyen „gyerekes” tervezésű ruhák ennyire népszerűek voltak. A 80-as évekbeli kifinomult stílusú Olaszországban ezek a humoros és rendkívül kreatív tervezésű darabok nagyon merész húzásnak bizonyultak. Franco Moschino 1994-ben meghalt, és asszisztense vette át a divatház irányítását. Ekkor a márka kissé visszafogottabb volt, de 2013-ban Jeremy Scott ült a vezetői székbe, és újra virágozni kezdett a brand. A még őrületesebb és kreatívabb dizájnok ellepték a divatvilágot.

A Love Moschino a fiatalabbakat célozza meg, így az árak is alacsonyabbak, mint az OG márka esetében, bár még ígyis prémium árkategóriáról beszélünk. A ruhák mellett közkedveltek a táskáik és cipőik is. Egyelőre kizárólag hölgyek számára gyártanak darabokat. A brand jellemzője, hogy minden általuk gyártott darabon jól látható helyen van elhelyezve a Love Moschino márkajelzés.