Telekosarasok Triumph WILD ROSE SENSATION

24 809 Ft 19 847 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph WILD ROSE SENSATION Bézs Kapható női méretben. 75C,80C,90C,80D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
-21%
Telekosarasok Triumph WILD ROSE SENSATION

További Melltartók

Triumph
22 119 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Playtex
14 019 Ft 11 215 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Lascana
20 490 Ft 17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-12%
Lascana
13 490 Ft 11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-10%
Lascana
15 490 Ft 13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-34%
Lascana
11 990 Ft 7 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
22 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Magic Bodyfashion
11 990 Ft 10 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.