Telekosarasok Triumph DARLING FAMILY

22 739 Ft 18 191 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph DARLING FAMILY Fekete Kapható női méretben. 75C,75D,80C,85C,90C,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
-21%
Telekosarasok Triumph DARLING FAMILY

További Melltartók

-21%
Triumph
24 809 Ft 19 847 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
22 119 Ft 17 695 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 119 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 535 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
20 669 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
19 831 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
20 259 Ft 16 207 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 019 Ft 11 215 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Wonderbra
23 149 Ft 18 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
DIM
16 539 Ft 13 231 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 839 Ft 11 871 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
13 189 Ft 10 551 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
15 089 Ft 12 071 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Wonderbra
14 223 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sassa
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
DIM
18 189 Ft 14 551 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Petite Fleur Gold
9 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.