Prime Time Crossbody táska Puma

A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Anyag: 90% poliészter, 10% poliuretán Vállpánt: állítható Záródás: cipzárral Szín: fekete
Prime Time Crossbody táska Puma

További Crossbody táskák

XTI
14 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-11%
Converse
14 569 Ft 13 022 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
11 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
62 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
15 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
114 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
93 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
VUCH
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Karl Lagerfeld
172 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
114 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Michael Kors
110 890 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
39 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
94 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
158 690 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
66 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
30 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Verde
15 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Michael Kors
87 190 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Tom Tailor
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Michael Kors
94 790 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.