Kenzo L´Eau Par Kenzo - EDT - TESZTER 100 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

Egyszerűség. Őszinteség. Kenzo szereti ezt a két tulajdonságot. Az illat a tiszta frissesség ünnepe. Pezsgő, modern, tiszta, azúrkék, tökéletesen józan, távol az őrült zajtól. Elegáns, jellegzetes illat, minden divattól mentes. Finomított, őszinte harmónia. Könnyű illata az élet alapértékeit testesíti meg. Friss, élénkítő, áttetsző. A L´Eau Par Kenzo Pour Femme... illatanyag megegyezik a L´Eau Kenzo Pour Femme illattal lása a következő képet. tovább
Kenzo L´Eau Par Kenzo - EDT - TESZTER 100 ml

További Eau de toilette

-95%
Kenzo
13 390 Ft 780 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
19 200 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
7 040 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
17 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
11 870 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
20 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
14 840 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
20 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
8 810 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
9 640 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
460 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
8 320 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
19 380 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
18 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
15 040 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
15 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
460 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
16 550 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Kenzo márkáról

A KENZO márkát Kenzo Takada alapította, aki 1939-ben született Japánban, majd Párizsba költözött, hogy el tudjon helyezkedni a szakmában. 1971-ben sikerült is megnyitnia az első üzletét, amely a Jungle Jap nevet kapta. A dizájn is a bolt nevét tükrözte, hiszen olyan volt, mintha egy dzsungelban vásárolnák. Először csak férfiaknak gyártott ruhát, majd a sikerre felbuzdulva női és gyermekruhákat, valamint lakberendezési kiegészítőket is kínált már a KENZO. A szakértők felismerték a benne rejlő tehetséget, és a sok elismerésnek köszönhetően a márka lassan világhírűvé vált. 1993-ban az LVMH divatház megvásárolta a márkát, és ma már alájuk tartozik olyan nagy brandekkel együtt, mint a Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, stb. 

A KENZO-ra jellemzőek a harsány színek, egyedi dizájnok, na meg az ikonikus tigris logó, ami szinte minden KENZO darabon megtalálható. Prémium árkategóriás szettjeikkel leginkább az igényesebb vásárlóközönséget szólítják meg. 2016-ban viszont megjelent egy kedvezőbb árú kollekciójuk: a H&M-mel kollaboráltak, és a közös munka hatalmas sikert aratott. Nem ez volt az egyetlen brand, amellyel közöset alkotott a KENZO. A világhírű Inglot Cosmetics kozmetikai márkával is dolgozott már együtt. 

A KENZO kampányában több híresség is szerepelt már, de az egyik legsikeresebb együttműködésük Britney Spears-szel volt, aki 2018-ban a márka arca lett, és egy közös kollekciót is piacra dobtak La Collection Memento No. 2 néven. E vonalnál a denim anyag dominál, és egy kicsit a retro stílusban mozog. 

A márka legnépszerűbb darabja a tigrissel díszített KENZO pulcsi, amely ma már rengeteg színváltozatban elérhető. A KENZO emellett kiegészítőket, cipőket, felsőket, nadrágokat, kabátokat is készít. A KENZO parfümöket szintén nagyon sokan szeretik.