Hálóing DKNY

17 990 Ft 13 990 Ft
A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
XS

Termékleírás

Szín: rózsaszín Anyag: 95% viszkóz, 5% elasztán
-23%
Hálóing DKNY

További Pizsamák

-20%
s.Oliver
7 990 Ft 6 392 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
19 350 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
9 080 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
9 080 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
18 510 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-20%
Vivance
9 890 Ft 7 912 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Arizona
13 490 Ft 10 792 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
PIGEON
14 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
4F
18 510 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-20%
s.Oliver
17 990 Ft 14 392 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Arizona
16 990 Ft 13 592 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Doctor Nap
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Alpine Pro
16 150 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
PIGEON
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Passion
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-20%
s.Oliver
14 990 Ft 11 992 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
H.I.S
9 090 Ft 7 272 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Basic
11 100 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Alpine Pro
12 780 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Doctor Nap
10 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.