Gyermek sportkabát Puma

A bolthoz: OutletExpert.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Gyermek sportkabát Puma narancs színben. A DryCell anyag tökéletesen elvezeti a nedvességet és kényelmet biztosít.
Gyermek sportkabát Puma

További Széldzsekik

TRIMM
73 290 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Makia
31 863 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Rains
19 220 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
14 999 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Progress
43 790 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
14 999 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Loap
14 890 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Adidas
20 290 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
K-Way
49 619 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
14 500 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sensor
28 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
-18%
Rains
33 480 Ft 27 470 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Rains
18 290 Ft 15 550 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Rains
22 930 Ft 18 300 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Rains
24 080 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-17%
Rains
22 950 Ft 19 220 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Rains
31 150 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Rains
17 380 Ft 15 550 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Puma
37 211 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Didriksons
65 140 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.