Essentials Logo Legings Puma

A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
XS

Termékleírás

Anyag: 95% pamut, 5% elasztán Típus: textil Mosás: 30°C Szín: fekete Részletek: Better Cotton közreműködésével készült
Essentials Logo Legings Puma

További Leggings

Puma
15 590 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
28 500 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
20 820 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
15 320 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 650 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
19 150 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 650 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
15 320 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
15 320 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
-13%
Puma
12 690 Ft 11 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
16 650 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
11 114 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 320 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Dursi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-18%
Femilet by Chantelle
15 600 Ft 12 840 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
30 090 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
19 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Lorin
5 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Adidas
9 383 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
32 890 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.