Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo fekete színű női pulóver, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Belebújós melegítő felsők

Puma
21 650 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
26 650 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
32 480 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Puma
9 875 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
12 500 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
11 900 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Basic
16 320 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Basic
10 980 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Basic
9 980 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
12 500 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
12 500 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
12 500 Ft
Butikmoda.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Converse
19 190 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
47 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
18 000 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Adidas
21 636 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
44 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Nike
37 480 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Champion
18 515 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.