DKNY Karika fülbevaló SHD24

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Karika fülbevaló SHD24.
DKNY Karika fülbevaló  SHD24 galéria DKNY Karika fülbevaló  SHD24 galéria DKNY Karika fülbevaló  SHD24 galéria
DKNY Karika fülbevaló  SHD24

További Karika fülbevalók

DKNY
11 830 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
9 830 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
23 110 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
17 180 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
19 150 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
11 500 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
11 500 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
17 180 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
15 280 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
6 170 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
11 730 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
13 270 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
11 730 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
7 400 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
5 100 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
5 400 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
10 650 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
10 340 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
10 040 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto
4 780 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.