Club Graphic Póló Puma

A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
S

Termékleírás

Anyag: 100% pamut regular fit Minta: sima, nyomott mintás Kivágás: kerek nyak Mosás: 30°C Szín: fekete
Club Graphic Póló Puma

További Mintás és feliratos rövidujjú pólók

Puma
9 305 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 900 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
11 400 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
16 390 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
10 727 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
19 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
THE NORTH FACE
9 975 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
7 980 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
THE NORTH FACE
19 950 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-21%
Eleven Paris
12 404 Ft 9 923 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
THE NORTH FACE
9 975 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Mistertee
9 999 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Adidas
13 639 Ft 12 275 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
8 151 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
THE NORTH FACE
12 825 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Timberland
12 399 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Jeans
11 123 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
11 906 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.