2 db-os Boxeralsó szett Puma

A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
S M XL

Termékleírás

Anyag: 95% pamut, 5% elasztán Minta: sima Mosás: 40°C Szín: piros, fekete Részletek: a csomagolás 2 db-ot tartalmaz
2 db-os Boxeralsó szett Puma

További Boxeralsók

Puma
8 290 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
8 290 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-21%
Mariner
11 159 Ft 8 927 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lacoste
19 849 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Saxx
9 120 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Lacoste
18 609 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
20 259 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
10 590 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Horsefeathers
6 890 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Saxx
9 120 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Tommy Hilfiger
18 569 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
15 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
DIM
13 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
12 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
8 269 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Athena
12 199 Ft 9 759 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Jack & Jones
12 399 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
13 849 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Mariner
11 369 Ft 9 095 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
HUGO
17 349 Ft 13 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.